Reda, dnia 12 czerwca 2025 r.
OR.0002.7.2025
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z § 37 ust. 5 Statutu Gminy Miasto Reda, zwołuję XVIII sesję Rady Miejskiej w Redzie. Sesja odbędzie się dnia 26 czerwca 2025 r. (czwartek), o godz. 14:00, w sali obrad nr 110 Urzędu Miasta w Redzie, przy ul. Gdańskiej 33.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
3. Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym
a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.
b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.
5. Informacja o sprawozdaniach złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej w ustawowym terminie.
a) Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Miasto Reda z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku.
b) Ocena zasobów Pomocy Społecznej Gminy Reda.
6. Projekt uchwały o zmianie uchwały nr XLIII/434/2022 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 27 stycznia 2022 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na wymianę nieefektywnych źródeł ciepła na paliwo stałe na terenie Gminy Miasto Reda” /DRUK NR 161/.
57. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym najemcą kolejnej umowy najmu, której przedmiotem jest ta sama dotychczas wynajmowana nieruchomość, na okres do 3 lat /DRUK NR 162/.
8. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo – wschodniej części jednostki ,,C”, na wschód od ulicy Obwodowej w Redzie /DRUK NR 163/.
9. Projekt uchwały w sprawie regulaminu przyznawania nagród i wyróżnień za osiągnięte wyniki sportowe oraz za osiągnięcia w działalności sportowej /DRUK NR 164/.
10. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 5 marca 2025 r. /DRUK NR 165 /.
11. Projekt uchwały o rozpatrzeniu petycji w sprawie zmian w trasie i rozkładzie jazdy autobusu linii 17 /DRUK NR 166/.
12. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 28 kwietnia 2025 r. na działalność Burmistrza Miasta Redy /DRUK NR 167/.
13. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 30 maja 2025 r. na działalność Burmistrza Miasta Redy /DRUK NR 168/.
14. Projekt uchwały o zmianie Uchwały nr XI/99/2024 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie Budżetu Miasta Redy na 2025 rok /DRUK NR 169/.
15. Projekt uchwały o zmianie Uchwały nr XI/98/2024 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Redy na lata 2025-2037 /DRUK NR 170/.
16. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Miasto Reda w roku 2024.
a) Prezentacja raportu.
b) Debata nad przedstawionym raportem.
c) Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Redy wotum zaufania za rok 2024 /DRUK NR 171/.
17. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miasto Reda za 2024 rok /DRUK NR 172/.
18. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Redy absolutorium za 2024 rok /DRUK NR 173/
19. Zapytania oraz wolne wnioski.
20. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Łukasz Kamiński