Z uwagi na rosnące zagrożenie epidemiologiczne związane z koronawirusem apelujemy, aby
w przypadkach, które nie wymagają osobistej wizyty w Urzędzie,
załatwiać sprawy przez telefon, lub drogą elektroniczną.
Wykaz najważniejszych numerów telefonów i adresów e-mail Urzędu Miasta w Redzie:
Referat Spraw Obywatelskich
i Urząd Stanu Cywilnego |
58 678 80 16 | ewidencja@reda.pl |
Referat Podatków i Dochodów | 58 678 80 10 | podatki@reda.pl |
Działalność gospodarcza | 58 678 80 29 | edg@reda.pl |
Referat Inwestycji | 58 678 80 08 | inwestycje@reda.pl |
Ochrona środowiska | 58 738 60 86 | referat.zk@reda.pl |
Referat Gospodarki Odpadami | 58 678 80 21 | odpady@reda.pl |
Referat Gospodarki Nieruchomościami | 58 678 80 34 | nieruchomości@reda.pl |
Referat Oświaty i Spraw Społecznych | 58 738 60 64 | szkolnictwo@reda.pl |
Referat Urbanistyki i Architektury | 58 738 60 87 | architektura@reda.pl |
Zamówienia publiczne | 58 738 60 80 | przetargi3@reda.pl |
Referat Organizacyjny | 58 738 60 91 | organizacyjny@reda.pl |
Biuro Obsługi Interesanta | 58 678 80 00 | sekretariat@reda.pl |
Więcej kontaktów znajduje się https://miasto.reda.pl/urzad-miasta/dane-teleadresowe/
Dla osób posiadających profil zaufany
Lista spraw urzędowych, które mogą zostać załatwione w sposób elektroniczny za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Publicznych (ePUAP) znajdują się na stronie https://eboi.reda.pl/karty-uslug opatrzone stosowaną informacją w sekcji „Sposób dostarczenia dokumentów”.
Adres skrzynki Urzędu Miasta w Redzie: /3890kwrvvn/skrytka
Osoby nieposiadające profilu zaufanego mogą zapoznać się z instrukcją rejestracji umożliwiającą potwierdzenie profilu elektronicznie przez wybrane instytucje bankowe wskazane na stronie: https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp