Zaznacz stronę

Raport dotyczący jakości, dostępności i efektywności usług publicznych w opinii mieszkańców Redy

05-11-2014 | Aktualności

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy Raport opracowany przez Millward Brown S.A. na zlecenie Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego. Można się z niego dowiedzieć m.in. że ocena działalności redzkiego samorządu jest bardzo wysoka na tle innych gmin miejskich i ogółu gmin w GOM. Ponad 80% mieszkańców ocenia burmistrza pozytywnie, a na najwyższym poziomie – 16%. Ocena Rady Miasta jest zbliżona – aż 74% ocenia ją raczej lub bardzo dobrze. Osoby interesujące się działalnością władz miasta stanowią ponad połowę mieszkańców. Wyniki te pozostaje na poziomie średnich w regionie. Stronę internetową urzędu miasta odwiedza więcej osób (54%) niż średnio w gminach miejskich (45%), czy ogółem w GOM (44%). 31% mieszkańców Redy odwiedza stronę swojego urzędu regularnie. Sama strona oceniona została bardzo dobrze pod względem funkcjonalności, przejrzystości i możliwości znalezienia potrzebnych informacji. Ogólna ocena zarządzania Redą jest wysoka w porównaniu do średnich wyników dla innych gmin miejskich w regionie. Poziom zaangażowania obywatelskiego mieszkańców pozostaje na poziomie średnich wyników w regionie GOM.

GOM_raport_REDA_2014

na www

Skip to content